۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶
کد خبر: ۶۲۸۸۸۶
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران مطرح کرد؛

مسؤولان به جای نظریه پردازی خادم مردم باشند|بسیج سدی مقابل توطئه های دشمن

مسؤولان به جای نظریه پردازی خادم مردم باشند|بسیج سدی مقابل توطئه های دشمن
حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی بسیج و بسیجی را سدی دربرابر توطئه های دشمن دانست و گفت: مسؤولان به جای نظریه پردازی سرباز انقلاب اسلامی و خادم مردم باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، امروز در مراسمی که به مناسبت گرامیداشت شهدای امنیت اغتشاشات اخیر در سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران برگزار شد، گفت: ولایت بالاترین نعمتی است که انسان را به سوی کمال هدایت می کند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی بالاترین نعمتی است که خداوند به ملت ایران عنایت کرد، ادامه داد: عزت و سربلندی با دست دادن به دشمنان و لبخند زدن در برابر لبخند استکبار به دست نمی آید.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی نتیجه استقامت و پایداری را پیروزی دانست و اظهار داشت: خداوند در قرآن کریم می فرماید در فتنه ها و توطئه ها اگر دچار تردید شوید قوم دیگر را می آورد که عاشق و دلباخته خداوند باشند و دل در گرو محبت الهی داشته باشند، چون آنان عاشق خداوند هستند خداوند نیز آنان را دوست خواهد داشت؛ شهدا و ایثارگران انقلاب اسلامی قبل از هر چیزی عاشق خداوند بودند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه خداباوری و خدامحوری نخستین ویژگی شهدا است، ابراز کرد: آنان ولایتمدار و دوستار مردم هستند و باور دارند که مردم عیال الله و بهترین خدمت را خدمت به مردم می دانند.

وی با تاکید بر اینکه منطق انقلاب اسلامی دفاع از مردم است، گفت: در فتنه اخیر دشمنان فکر کردند می توانند از بی تدبیری برخی مسؤولان سوء استفاده کنند و بتوانند به انقلاب اسلامی ضربه بزنند؛ این بار فتنه گران آمدند تا زندگی مردم را نابود کنند اما شهدای امنیت به میان میدان آمدند و از زندگی مردم دفاع کردند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی ادامه داد: کلام بسیجیان این است که دشمن تو می توانی ما را بکشی و ترور شخصیت کنی اما نمی توانی ما را از مسیر الهی دور کنی؛ بسیجیان پیوسته در حال جهاد اصغر و جهاد کبیر هستند؛ جهاد یک حرکت مستمر است و هرگز تعطیل نمی شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه بسیجیان از ملامت و سرزنش سرزنش کنندگان بیمی ندارند، ابراز کرد: در نزد خداوند هیچ جایگاهی بالاتر از مقام شهادت نیست، خداوند درباره شهید می فرماید: شهید به مقصد رسیده است. خداوند از شهید پذیرایی می کند.

 وی با اشاره به اینکه انسان باید به عاقبت اخروی خود بیاندیشد، عنوان کرد: عاقبت بخیری بالاترین عنایتی است که نصیب انسان می شود؛ انسان برشهادت نباید صبر کند بلکه به نعمت شهادت باید شاکر باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با اشاره به اینکه شهدا مورد فضل و عنایت الهی هستند، اظهار داشت: اینکه کسی مظلومانه وارد حلقه آشوبگران شود و به هدایت آنان مشغول شود جهادگر است؛ منطق شهدا تبدیل تهدیدها به فرصت ها است؛ دشمنان برنامه ریزی های گسترده ای داشتند تا مردم را در برابر نظام قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران افزود: دشمنان معتقد هستند که انقلاب اسلامی ایران را جز مردم کسی نمی تواند نابود کند، هیچ قدرت و کشوری توانایی نابودی انقلاب را ندارند پس باید کاری کنیم که مردم انقلاب را نابود کنند.

وی شهادت یازده امام معصوم را نتیجه فتنه انگیزی دشمنان دانست و گفت: فتنه 98 سخت تر از فتنه 88 و 96 بود؛ مردم از تبعیض ها، بی اعتمادی ها و عملکرد برخی مسؤولان دلشان پر از درد بود و آمادگی داشتند فریاد بزنند اما زمانی که دیدند دشمنان قرار است از فریاد آنان سوء استفاده کنند به سرعت صف خود را از دشمنان جدا کردند تا انقلاب محفوظ بماند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی در برابر استکبار محکم است، اظهار داشت: فتنه فضای روشن را تاریک می کند اما ملت ایران در این تاریکی نلغزیدند و با دریافت پیام رهبری تمام خشم خود را در برابر آشوبگران فرو بردند؛ به فرموده رهبری این مردم امام علی(ع) و امام حسین(ع) نداشتند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران استقامت عملی را از دیگر ویژگی های ملت ایران دانست و گفت: مردم نه تنها در فکر بلکه در عمل نیز اهل استقامت هستند از این رو همه مشکلات را تحمل می کنند تا دین حفظ شود؛ منطق ملت ایران این است که همه مشکلات را تحمل می کنند اما ذلت در برابر دشمنان را هرگز تحمل نمی کنند.

وی با تاکید بر اینکه مسؤولان در نظام جمهوری اسلامی ایران خدمتگزار ملت باید باشند، اظهار داشت: شکست دشمنان در فتنه اخیر نشان داد که مستکبران هرگز نمی توانند از بی تدبیری و ضعف مدیریت برخی مدیران سوء استفاده کنند و به انقلاب ضربه بزنند چون انقلاب از آن مردم است؛ مسؤولان در نظام اسلامی خدمتگزاران و نوکران مردم هستند در نظام اسلامی این خدمت گزاران نباید نسبت خود را با مردم فراموش کنند؛ هدایتگری الهی رهبری و ولایتمداری مردم آتش فتنه را خاموش کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی تاکید کرد: دشمنان انقلاب بدانند تا این مردم هستند هرگز نمی توانند به انقلاب لطمه وارد آوردند؛ بسیج همیشه تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده است و ما تا زمانی که بسیج و بسیجی داریم دشمن هیچ کاری را نمی تواند علیه انقلاب اسلامی پیش ببرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: مسؤولان نظام جمهوری اسلامی ایران بدانند مسؤولیت در نظام جمهوری اسلامی فرصتی برای خدمت به مردم است. مسؤولان قدر رهبری و ملت ایران را با فرمانبرداری و خدمتگزاری بدانند مشکل ما با شما همین دو مساله است؛ برخی از شماها سربازی انقلاب اسلامی را نمی کنید فکر می کنید نظریه پرداز و سایست گذار هستید؟ نه در نظام اسلامی حکم الله حکومت می کند و حکم الله آن است که ولی امر بگوید.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی ادامه داد: مردم از مسؤولان می خواهند نسبت به رهبرانقلاب فرمانبر باشند، رؤسای سه قوه باید بدانند در نظام اسلامی سیاست گذار و نظریه پرداز رهبر انقلاب است، چقدر می خواهید تجربه کنید مگر آخرین تجربه شما در برجام نبود؟ دیدید فرمان نبردید و شرایطی که رهبری گذاشتند و انجام ندادید چه نتیجه ای کسب کردید؟! اما در مقابل دیدید فرزندان رهبری که از گفتمان انقلاب تبعیت کردند چگونه سربلند بیرون آمدند و استکبار در برابر مقاومت چگونه عقب رفت، دیدید فرزندان انقلاب پهپاد دشمن را ساقط کردند اما او جرات نکرد پهپاد ما را بزند؟!استکبار گرگ است و در برابر گرگ مقاومت و ایستادگی جواب می دهد؛ خواسته مردم از مسؤولان سربازی رهبر انقلاب و عملکرد صادقانه است؛ مسؤولان بدانید مردم از مشکلات نمی نالند بلکه ناراحتی آنان از تبعیض ها است.

وی افزود: استکبار بداند تا ما مرگ ایادی استکبار را نبینیم آرام نمی نشینیم؛ ریشه تمام فتنه ها و ظلم ها آمریکا است؛ دشمن باید بداند انقلاب در 40 ساله دوم سنگرهای بیشتری را فتح می کند؛ اگر شما از سربلند کردن بسیج حشد شعبی در عراق، ار بسیج حزب الله در لبنان، از رزمندگان سوریه و انصارالله ناراحت هستید منتظر سربلند کردن بسیج در واشنگتن و لندن نیز باشید تا کاخ سفید را بر سر شما خراب کنند./813/پ202/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 5
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات